Неділя, 19.05.2024, 09:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Ракошинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2016 » Березень » 9 » Досвід виховної роботи Ракошинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
23:16
Досвід виховної роботи Ракошинської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

№ з/п

Напрям виховної роботи

Навчальний заклад (адреса, П.І.Б. керівника, контакт. телефон, адреса електронної пошти)

Стислий зміст досвіду роботи (до 10 рядків)

Якою методичною установою схвалено, номер та дата документа (листа)

Посилання на розміщення інформації про досвід роботи в мережі Інтернет (адреса веб-сайту)

1

Родинно-сімейний

вул. Кольки 2, с. Ракошино, Мукачівського району Закарпатської області, 89620, 

тел. 0 (3131) 74334, Когут М.М.,

E-mail: sch_rakoshino1@ mail.ru,,

 

 

web-сайт: rakoshino,ucos,

 

Родинне виховання - це перевiрений вiками досвiд нацiонального виховання дiтей і воно є могутнiм джерелом формування свiтогляду нацiонального духу, високої моральностi, трудової пiдготовки, глибоких людських почуттiв.

 В сім’ї дитині передається ставлення батьків та членів родини до національних цінностей через спілкування та споглядання. Народ здавна сповідує істину: батьки – головні природні вихователі й особистим прикладом роблять найбільший виховний вплив на дітей. Добре виховати своїх дітей – це моральний та конституційний обов’язок батька і матері. За це вони відповідають перед своїм сумлінням і суспільством.

Виходячи з цього, в Ракошинській ЗОШ І-ІІІ ст. приділяється велика увага роботі з батьками. І розпочинаємо цю роботу із планування виховної роботи школи та класних керівників. Практика переконує, що робота з батьками насамперед починається зі збору відомостей про сім’ю від учня та їхніх батьків. Особливо актуальною ця робота є для класних керівників 1, 5 та 10 класів. Тому що саме ці класи поповнюються новими учнями. Класні керівники збирають відомості про сім’ї учнів шляхом паралельного анкетування батьків та дітей. Є в нас анкети, розроблені на допомогу класному керівнику: «Ти і твої батьки», «Ми і наші діти», аналіз яких допомагає вивчити ту чи іншу сім’ю. Успіх навчання й виховання багато в чому залежить від того, наскільки тісні відносини школи і сім’ї.

Діти приходять до школи з різним вихованням і неоднаковим інтелектуальним і моральним рівнем підготовленості до навчання. А це створює серйозні протиріччя у навчально-виховному процесі, подолання яких залежить від злагодженості виховних впливів школи і сім’ї. Провідна роль тут належить школі. Проте взаємодія батьків і педагогів нерідко є однобічною, перетворюється на співіснування, але не на співпрацю. Робота вчителя з сім’ями учнів, як правило, обмежується викликом батьків до школи з вимогою до них «вжити належних заходів». А батьки часто не знаходять жодних дійових засобів впливу, крім фізичного покарання. Тому такий виклик виводить їх з рівноваги.

Практично доведено, що для встановлення довірливих стосунків між учителем і батьками потрібно враховувати не лише індивідуальні особливості батька і матері, а й специфіку сім’ї як виховного колективу, її моральний і трудовий клімат, поведінку батьків у побуті, їх взаємини між собою і дітьми та рівень педагогічної обізнаності.

Саме тому в нашій школі ми використовуємо різні форми і методи роботи з батьками: запрошення до школи, батьківські збори, телефонні розмови, відвідання класним керівником учня вдома, спільні святкування свят, відкриті виховні заходи з участю батьків. Насамперед слід сказати, що свято Першого та Останнього дзвоника в школі проходить урочисто, святково і з великою кількістю батьків. Це свідчить, що батьки наших вихованців не байдужі до школи та розділяють разом з вчителями радість свята. Відповідно до виховних планів класного керівника у кожному класі проводяться класні батьківські збори. Крім того проводимо бесіди з батьками «важковиховуваних» учнів. Ми добре розуміємо, що такі зустрічі з батьками не є великою приємністю, але необхідність в цьому є.

У школi працює батькiвський педвсеобуч. Мета його - надати практичнi рекомендацiї, поради iз проблемних питань виховання, донести до кожної родини необхiдну iнформацiю по психологiї пiдняти рiвень психологопедагогiчної, правової культури.

Успішно використовуємо відкриті виховні заходи. Так, під час проведення практичного семінару з педагогами-організаторами в листопаді було проведено ділову гру із залученням батьків та громадськості  на тему: «Створення спільного ефективного простору педагогічним трикутником педагоги-батьки-діти». http://rakoshyno.ucoz.ua/news/materiali_seminaru_praktikumu_pedagogiv_organizatoriv/2015-11-19-212

Проблема взаємодії школи та сім’ї на погляд педагогічного колективу, належить до найскладніших і найважчих. Завдання, які висуває життя перед школою. Стають настільки складними, що без високої педагогічної культури всього суспільства, насамперед сім’ї, зусилля вчителів, якими б значними вони не були, виявляться недостатньо ефективними.

 

 

 

Переглядів: 368 | Додав: Vlad | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz